Hardware eta software azpiegitura bat ezartzea, GFAko zerbitzuei elkarrizketa-interfazeak garatzeko aukera emango diena.
Zergatik egiten dugu?
Gaur egun, herritarrek administrazioarekin harremanetan jartzeko modu berriak eskatzen dituzte, hurbiletik, zuzenean eta berehala. Lurraldeak edozein une eta lekutan euskaraz, gaztelaniaz edo beste edozein hizkuntzatan erantzuteko gai den administrazioa behar du. Hizkuntzaren tratamenduaren arloko azken aurrerapen teknologikoek agertoki berri bat gaitzen dute, non dauden datuak ezagutza bihurtzen diren, herritarren eta GFAren arteko komunikazio-kanal berriak sortzea ahalbidetuz.
Zer egin nahi dugu?
Azpiegitura bat ezartzea, hala hardwarea nola softwarea, GFAko zerbitzuek elkarrizketa-interfazeak garatu ahal izan ditzaten. Interfaze horiek hainbat komunikazio-kanaletan integratu ahal izango dira, Gipuzkoako herritarrek administrazioarekin txat idatziaren bidez elkarreragiteko aukera izan dezaten (whatsapp, telegram eta web bidez), ahots gisa.
Nola egingo dugu?
Elkarrizketa-laguntzaileak garatuz, herritarren eskura jartzen direnak hainbat jarduera-eremutan. Horrela, honako ekimen hauek garatu dira:
- Arantxat elkarrizketa-laguntzailea turismoaren arloan.
- TicketBAI programako galdera ohikoenei erantzuteko gai den elkarrizketa-laguntzailea.
- Administrazio-izapide desberdinak bilatzeko kontzeptu-proba.
- Multimedia-bideoen bilatzaile aurreratu baten esperimentazioa.
Elkarrizketarako bertaratuen katalogoak, lurraldearen beharrei erantzuteaz gain, aukera eman du zerbitzuak eta etorkizunean garatuko direnak hobetzeko behar den esperientzia eskuratzeko, sistema horiek atzeraelikatzen dituzten elkarrekintzei esker.
Zer ekar diezaguke?
Herritarrei arreta emateko zerbitzu berriak sortzea, kalitatea eta erantzuteko denborak hobetzeko. Izapideak lurraldean egitea erraztea, eta, ondorioz, administrazioak herritarren aurrean duen irudia hobetzea.
2020